Topopbrengst voor het Hospice!

Het Benefietcruisediner Hospice 2017 heeft plaatsgevonden onder tropische temperaturen met een mooi resultaat.Op De Sluizer voeren ruim 80 aanwezigen langs de Maas en Gouden Ham. Landschapshistoricus Ferdinand van Hemmen inspireerde met zijn betoog over het voorbijtrekkende landschap. Moeke Mooren ontving de gasten gastvrij en er waren weer voldoende lekkernijen en volop verkoelende dranken.
De veiling onder leiding van Stan van den Dobbelsteen leverde ruim 4850 euro op met inbreng van kavelstukken door Genieten en Meer, Het Toverbaltheater, De Tuinen van Appeltern, The Duke, Riverside Outdoor Events en De Korenmolen/Escape rooms.
De aanwezigen droegen met hun komst ook bij voor een totaal resultaat van 8850 euro. Top voor het hospice. Wij danken de ambassadeurs en aanwezigen voor deze heerlijke midzomeravond.